Er zijn veel meer wijkkranten overgebleven dan voorgaande keren. Vermoedelijk is er dus iets misgegaan met bezorging.
Heb je de krant niet ontvangen? Er ligt nu een stapeltje in de minibieb op de Waarden. Kom hem snel halen, vol met waardevolle en leuke informatie!

