Op woensdagmiddag van 16.00 tot 17.00 uur is er weer een energie-inloop in de wijkkamer.
Je kunt hier zonder afspraak terecht met al je vragen rondom het
Informatie
Op woensdagmiddag van 16.00 tot 17.00 uur is er weer een energie-inloop in de wijkkamer.
Je kunt hier zonder afspraak terecht met al je vragen rondom het verduurzamen van je woning.
Denk daarbij ook aan bijvoorbeeld subsidiemogelijkheden.
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze site zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van deze site, gaan we ervan uit dat je ermee instemt.